ترانه طنین

دانلود بهترین آهنگ های ترکی مخصوص رقص

ترانه طنین

دانلود بهترین آهنگ های ترکی مخصوص رقص

  • ۰
  • ۰

امروز می خواهیم در مورد آهنگ رقص ترکی و فواید باورنکردنی و فوق العاده ای که رقصیدن روی مغز و جسم انسان می گذارد، صحبت کنیم.

آذربایجان، ترکیه و کشور های ترک زبان خواننده های قوی و با استعداد و خوش صدایی دارند که معروف ترین انها ابراهیم تاتلیس می باشد. همچنین موسیقی هایی با ریتم شاد برای اعیاد و جشن ها دارند که برای رقص و جشن ها بسیار مناسب هستند.

رقصیدن فواید فراوان برای جسم و روح انسان دارد. برای مثال:

برای کسانی که بیماری های قلبی عروقی دارند رقصیدن باعث افزایش نیاز اندام ها و عضلات به خون می گردد. به همین دلیل ضربان قلب در هنگام رقص به میزان موثری افزایش می یابد که معمولا بالاتر از صد ضربان در دقیقه است. افزایش ضربان قلب باعث تسریع گردش خون در تمامی عضلات و اعضای بدن می شود. که علاوه بر بافتهای حرکتی، به سایر اعضای بدن مانند قلب، ریه ها و کلیه ها نیز خون بیشتری می رسد.

رقصیدن باعث بهبود عملکرد مغز می شود. تحقیقات نشان داده است که رقصیدن باعث جلوگیری از تحلیل رفتن ماده سفید مغز و بهبود عملکرد آن می شود.

رقص باعث جلوگیری و درمان آن می شود. هنگام رقصیدن ترشح ماده نوراپی نفرین را افزایش می دهد که باعث افزایش انرژی در فرد می گردد. مجموع این عوامل باعث کاهش اندوه و غم، افزایش انرژی فرد افسرده و تمایل او به انجام مجدد فعالیت های روزمره می شود.

رقصیدن همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس و مهارت در روابط اجتماعی می شود. رقصیدن به عنوان یک روش درمانی در افرادی که دچار ترس از روابط اجتماعی و اجتماع هراسی می باشند، به عنوان یک روش درمانی موثر توصیه می گردد.

رقصیدن باعث فراموش کردن استرس و اضطراب می گردد. افرادی که مشاغل پر استرس دارند و یا به بیماریهای اضطرابی دچار می باشند، می توانند از رقصیدن به عنوان یک روش موثر جهت کاهش استرس و اضطراب و رسیدن به آرامش روحی و روانی استفاده نمایند.

رقصیدن به چابک ماندن شما کمک می‌کند و شما را قادر می‌ سازد به شیوه‌های مختلف بسیاری حرکت کنید. این کار باعث حرکت پاهای‌ تان می ‌شود چون باید از آن‌ها برای حفظ ریتم رقص استفاده کنید، بنابراین قادر خواهید بود در فعالیت‌های روز به روز‌تان نیز از آن‌ها بیشتر استفاده کنید. در رقصیدن از دست‌های‌ تان نیز بیشتر استفاده می‌کنید. این کار استفاده‌ ی چابکانه از آن‌ها را آسان تر می‌سازد.

برای رقصیدن شما به یک موسیقی با ریتم فوق العاده و شاد نیاز دارید. همانطور که در ابتدا گفته شد آذربایجان، ترکیه و کشور های ترک زبان موسیقی هایی با ریتم شاد برای اعیاد و جشن ها دارند که برای رقصیدن بسیار مناسب است.

شما می توانید با ورود به سایت اس دبلیو 2 موزیک بهترین و شاد آهنگ رقص ترکی را پیدا کنید و از آنها برای رقص و شادی هایتان استفاده کنید.

  • ۰۰/۰۷/۲۴
  • محمد شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی